Monday, February 23, 2015

Got unlock pattern wrong !

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim...

 I come back! Yoshh gua rasa nak jerit kuat-kuat sebab gua stress dengan henset kawan gua ni. Duhh semalam gua pinjam dia punya henset bawa balik rumah. Tapi lupa punya pasal, gua tak mintak pattern lock tuh. Then I try over and over again. Ha tadaaa ! It says too many attempts and I need sign in with google acoount. 

  You know, the problem is even  I DEFINITELY type correctly it says 'invalid username or password'. What the.... Gua  tanya kawan gua macam mana settle balik tapi satu-satunya jalan penyelesaian yang aku ada setakat ni cuma hantar kedai untuk reset segala-galanya. Really it's driving me crazy !

  Gua kasi tahu dekat owner henset ni what did happened. And you know what her response? It's disbelieve sebab dia sungguh optimis sekali. Dia kata, mesti boleh fixed balik. Kalau tak boleh juga, hantar kedai jelah. I'm so realieved sebab tak kena marah dengan dia but at the same time gua rasa bersalah gila. Aduhai what a failure !

  So minggu ni, I'll sit the exam. Tapi sebab dugaan ni, gua tak study pun. Huh ni baru sikit punya ujian jahanam kan henset member. Kalau dugaan lagi besar mungkin gua akan goyang macam dunia ni nak terbalik.

(Mereka yang menentang Nabi Muhammad) tidak ada lagi yang mereka tunggu melainkan saat kiamat yang akan datang kepada mereka secara mengejut, dan dalam keadaaan mereka lalai leka dengan perkara-perkara keduniaan.                                        {Az-Zukhuf 43: 67}
Pada hari itu, sahabat-sahabat karib setengahnya akan menjadi musuh kepada setengahnya yang lain kecuali orang-orang yang persahabatannya berdasarkan taqwa (iman dan amal soleh)                {Az-Zukhuf 43: 67}


No comments:

Post a Comment